Världens bästa reklam!

Jag bestämde mig för att göra reklam för ett eget påhitt (?) idag, när jag hade tråkigt.
Till min hjälp fick jag också en lillasyster som fotade reklamen.
Det är nämligen så (och det har jag nog nämnt tidigare) att alltid när jag får minsta lilla antydan till finne i mitt ansikte måste jag få bort den, "släta ut huden" liksom. Så då slutar det med att jag kliar sönder den och får värsta såret istället (okej, inte värsta...). Jag har nu hittat en lösning till mina sårproblem. Istället för att bara sluta klia sönder sakerna på huden så fixar jag det efteråt istället, med en salva som typ torkar ut huden och så och får det att läka snabbare.
Jag vet inte om man borde göra reklam för den här metoden, men jag gör det ändå.
Och från och med nu ska jag låta bilderna tala för sig själva:























Den som vet en bättre reklam än den där får ta och höra av sig, för just nu ligger den ovanstående högst upp på min lista!
Så går det närman har tråkigt.

(och ja, jag vet att jag ser rätt hemsk ut på bilderna, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0