Crejsy shit

Seriöst, jag tar studenten imorgon.
Jag har kommit på det flera gånger under dagen men fortfarande inte greppat det helt.

Vi hade vår sista "skoldag" idag. Citationstecknen visar på att det egentligen inte riktigt var en vanlig skoldag. 
Elevhälsodag var det, och jag och några till spelade pictionary. 
Första gången på en sådan här dag som vi faktiskt hade övertaget i någon aktivitet, och vann överlägset. I'm so proud of us! I de andra aktiviteterna, fotboll och brännboll, vet jag inte hur det gick för oss KD:are. Men att ha vunnit en gren känns ändå riktigt bra. 30 fler poäng till utspringsordningen, inte för att det riktigt skulle kunna ta oss nånstans just nu, men förhoppningsvis håller vi kvar vår andraplats. 

Här hemma har jag under kvällen haft en liten beauty-stund, duschat och tvättat håret rejält, fixat hårfria ben, smörjt in ansiktet och satt konstig vit salva på de små röda fläckarna i det så att de förhoppningsvis går bort, och målat naglarna vita. Nu har jag nog allt kirrat som jag kan kirra idag. 

Imorgon måste jag nog vakna rätt tidigt, fixa mig fin-fin, få mammas studentpresent och vara i luma klockan nio för champagnefrukosten. 
Så det är väl dags för min skönhetssömn snart. ;)
Seriöst... JAG TAR STUDENTEN IMORGON!!!   

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0