Dagens planer

Yo yo!
Idag ska jag:


¤ Chilla lite här hemma
¤ Försöka ringa om ett jobb, igen (missade nämligen ett samtal om ett jobb som butiksdemonstratör imorse, och har försökt ringa tillbaka men ingen svarade...)
¤ Göra mig i ordning
¤ Åka in till stan
¤ Möta upp en vän
¤ Luncha med henne
¤ Åka hem igen (där storasyster antagligen väntar...)
¤ Umgås med familj (inklusive storasyster)
¤ Få slingor i håret (det kan hända att resultatet blir helt förjävligt med tanke på att jag har kolsvart hår med ljus utväxt, och ska få blekta slingor, men jag pallar inte se ut såhär längre. En förändring, vilken som helst, är bättre än det här!)
¤ Umgås lite mer
¤ Kanske ångra att jag fick slingor i håret
¤ Chilla
¤ Sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0