Dare I say...?

Jag har aldrig trott att jag någonsin skulle kunna hitta en favorit när det gällde musik. En grupp som är min absoluta favoritgrupp, eller en låt som är min absoluta favoritlåt. Men jag tror nästan att jag har gjort det i alla fall.
För även om jag hittar nya grupper hela tiden, och inte lyssnar på just den här gruppen kontinuerligt, så finns de alltid där... På något sätt. Och varje gång jag går tillbaka till dem och lyssnar på låtarna igen är de fortfarande lika bra, till och med efter att jag tröttnat på dem en gång kan de bli lika bra som jag en gång tyckte att de var.
Så med risk för att ändra mig senare säger jag nu att The Used är mitt favoritband.
Och Pieces Mended är min favoritlåt.
Hittills i alla fall. Haha.
Egentligen gillar jag inte det faktum att man borde ha en favorit av allt. Kan man inte bara få tycka om olika saker vid olika tillfällen? Eller, i alla fall ha tillfälliga favoriter? Så är det för mig för det mesta.
Men på nåt sätt blir man bunden till något om man sagt att det är så.
Säger jag en gång att min favoritfärg är blå, tror alla att den alltid ska vara det.

Nej, nu babblar jag nonsens...
Dags att sova.
Men här, min favoritlåt:

 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0