Det går framåt

Om man har läst mina senasteinlägg vet man att jag har suttit och sökt jobb i flera dagar nu. Jag har sökt allt möjligt, allt jag kommit på.
Och nu verkar det som att det går lite framåt i alla fall. Jag ska på jobbintervju på torsdag, för ett telefonförsäljarjobb.
Och visst, jag hatade mitt jobb förra sommaren (som var ett telefonförsäljarjobb...), men det här är inte riktigt samma sak eftersom det är ett lite mer seriöst företag plus att man har fast lön, på förra jobbet var det ju bara provision man tjänade.

Förhoppningsvis får jag jobbet. Eller, egentligen skulle jag väl vilja ha något annat jobb i första hand, i butik eller nåt. Man vill ju inte fastna som telefonförsäljare när det inte är det man vill göra...
Ja. Ska söka mer nu i alla fall så får vi se hur det går med allt.

Och så tänkte jag lägga upp lite bilder här snart också, från studenten. Kände för det nu. :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0