Det här är inte okej.

Usch och fy!
I flera månader har jag lyckats hålla mig frisk och kry, när så många andra i min omgivning varit sjuka fram och tillbaka, men nu, nu en vecka innan min student tycker min kropp att det är smart att börja må dåligt.
Mitt halsont började väl imorse (som det alltid brukar, med att det känns äckligt i gommen) och har bara utvecklats mer och mer under dagens gång, trots mina försök att stoppa det. Jag har gurglat med saltvatten och druckit massa lime (som mamma rådde mig till) och sen har jag köpt tre påsar halstabletter... Men ändå blir det bara värre.
Och vi vet väl alla att det blir ännu värre när man vaknar efter en hel natts sömn sen. Usch, funderade seriöst på att hålla mig vaken hela natten för att slippa vakna till ett ännu sjukare jag, men kom på att det nog inte var så smart ändå.

Nej, nu ska jag döda det här, bara fortsätta motverka det så jag mår så bra jag bara kan torsdagen den elfte juni.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0