Död

Tjaa.
Idag har varit en tråkig och händelselös dag.
Har legat i sängen från typ elva till halv sju (med pauser för att äta och gå ut med hunden), sen har jag bara suttit och typ letat jobb, sökt några jobb, och laddat upp ännu fler bilder från studenten.
Pallar inte ladda upp några bilder här än...

Vädret suger också.
Nej, nu vill jag ju ha kul! Inte bara sitta och deppa.

Men ja, jag har ju inte speciellt mycket pengar att spendera förrän jag vet om jag får nåt jobb till sommaren eller inte. Så jag vågar inte göra av med pengar just nu...
Kanske ska träffa en kompis och göra nåt imorn, det beror lite på om hon kan eller inte. Det får vi se.
Skulle vara trevligt. :)

Nu börjar jag känna av träningsvärken i alla olika delar av kroppen, från slutskivans danstimmar.
Jag vet inte exakt vad det är jag gör när jag dansar, men jag har alltid ont typ precis överallt efteråt. Mest i höfterna då, såklart. Haha.

Note to self: RYCK UPP DIG FÖRFAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0