Fy fäääen.

*hutter* Heej *hutter*
Idag har jag suttit ute i åtta timmar i sträck, och frusit häcken av mig!
Sålde ju jordgubbar för första gången idag, det var första dagen för hela grejen också, så det gick lite trögt.
Sålde i alla fall fyrtiosju liter jordgubbar. Helt okej.
Ja... gillade min distriktschef i alla fall. 

Sen huttrade jag hemåt och tog ett varmt bad så fort jag klev innanför dörren, och har legat i sängen med täcket på mig och kollat tv sen dess. 
Nu ska jag sitta vid datorn ett tag och sen går ju Vad kvinnor vill ha på... fyran tror jag, klockan fem över nio.
Bajbajs! <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fan, missade jag den! >:( nu laddar jag ner den!

2009-06-07 @ 11:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0