Grown-up

Yoes!
Dagen har varit rätt tråkig... Öhm.
Åkte till arbetsförmedlingen och satt och väntade i typ en timme eller nåt, gjorde det jag skulle och sen åkte jag hem.
Njöt av solen de extra tio-femton minuterna jag var tvungen att vänta på tunnelbanan i Gullmars, underbart när det liksom bränner på huden... :)
Väl hemma var dagen redan förbi, och jag spenderade resten av kvällen framför tv:n, i princip.

Imorgon ska jag på två olika arbetsintervjuer. Båda för liknande telefonförsäljarjobb.
Har nu suttit och planerat hur jag ska åka för att hinna allt. Det är lungan, hinner till och med äta på Donken och knalla runt i stan nån timme innan jag drar vidare. Najs. Få pausa lite.

På nåt konstigt sätt känns det rätt bra att virra runt på arbetsintervjuer hit och dit. Man är vuxen liksom... 
Men nu hoppas jag verkligen att jag får nåt av jobben, så jag kan tjäna lite pengar också! Pengar behövs. 
Fick hem pengarna från min pappa idag iaf, så det är ju bra. 

Nej, nu ska jag nog lägga mig brevid mina småsyskon som kraschar min säng, somna och låta dem stänga ner allt innan de går därifrån. Haha.
 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0