Hejdå deppighet

Imorse vaknade jag med nyvunnen motivation.
Varför har jag ingen aning om...


I alla fall försökte jag intala mig själv att det fanns någon slags förklaring till varför jag förlorade jobbet och kom på att det måste ha varit för att det var meningen att jag skulle göra någonting annat, mer givande kanske.
Efter en stund kom jag på att jag inte tror på sånt tjafs, och att det fortfarande var piss-skit att jag måste sitta och leta jobb hela dagarna, men på något sätt blev jag mer motiverad till att verkligen söka allt möjligt av att tro att det var meningen att det skulle hända.

Jag har alltså suttit och letat och sökt jobb sedan klockan typ tolv nångång, kollat upp alla butiker jag kunde komma på, alla resturanger, allt möjligt. Och så letat vidare på arbetsförmedlingen och lite sånt.
Hittade en del jobb som jag sökte, och nu orkar jag inte mer idag.
Måste ut med hunden snarast, och sen ska jag fan bara ta det lugnt, spela wii och chill-frilla.

Jag är i alla fall glad över att jag inte är helt deppig längre. Jag hatar att vara sån.
Så det är bra att jag är glad igen.
Allt löser sig, förhoppningsvis snart. :)

<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

:)

2009-06-15 @ 13:56:16
URL: http://fannuws.blogg.se/
Postat av: Fanny

:)

2009-06-15 @ 13:56:16
URL: http://fannuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0