Hetsigt och stressigt men skönt

Hej hopp!
Idag har jag nog inte suttit mer än tio minuter i sträck.
Nä, nu ljög jag. Men jag har i alla fall hållit igång nästan hela dagen.

Började med att jag vaknade vid nio, vovven mådde inte bra så jag var tvungen att springa ut med honom direkt.
Sen kom jag in och åt frukost, varpå mamma frågar om jag ska med ut och springa. Till både hennes och min förvåning svarar jag ja, och så sticker vi ut.

Efter en stunds springande kom jag ihåg varför jag inte gillar att springa. Det känns alltid som att alla organ i hela min mage håller på att hoppa omkring därinne, och så gör det asont. Men jag har bestämt mig för att inse att smärta bara är en känsla, och man kan bara strunta i att det är en känsla som man tycker är obehaglig. Det funkar ibland... när man inte är på gnällhumör.
Så vi sprang en bit, kanske en halvtimme, och så gick vi hem igen.

Väl hemma äter jag lite mat och gör mig i ordning, sen cyklar vi ner till sjön, där vi badar en del, och så ligger jag och solar en stund.
Cyklar hem igen, där mamma ringer om en TBE-vaccination som vi skulle gjort för en månad sen. Får reda på att de har öppet i stan till sex, och åker in på en gång. Vaccinerar oss på fem minuter, och så spenderar vi resterande timme till att titta runt i affärer.

Fick med mig lite saker hem. Visar snart...
Och så var jag hemma igen vid åtta nångång.
Sen dess har jag tagit det relativt lugnt. :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0