Lite nytt

Hej hopp!
Min lillasyster vill alltid att jag ska ha en snyggare design på min blogg, som hon ska få fixa, men jag vill inte ta bort enkelheten, jag gillar det. Men igår bestämde jag mig för att låta henne fixa lite, dock var jag tvungen att ta över för det mesta eftersom jag inte ville ändra så mycket.

Så det hela slutade med att det blev en inte alls så drastisk förändring med bara en ny header och lite färgändringar...
Någon gång kanske vi lyckas komma överens om någonting lite roligare, men det får vi väl se. :P
I alla fall vill nog inte min syster säga attdet var hon som gjorde den eftersom jag styrde upp allt så mycket och typ sa åt henne vad hon skulle göra. Men ja...

Jag tycker det är lite trevligt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0