Mors

God morgon.
Idag är jag trött.


Idag eller imorgon måste jag in till stan för att köpa lite grejer till studenten... Typ lite småsaker man behöver, och någon slags övertröja antagligen.
Jag är typ ledig måndag och tisdag nu, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Ta det lugnt här hemma antagligen.
Igår bokade vi en cab till efter utspringet, känns asbra att faktiskt ha fixat något, även om jag fortfarande är sur på att jag inte kommer få åka flak. :( Bara för att så många i klassen bangade från början. Det irriterande är ju också att vissa som sa att de inte hade pengar till det nu har köpt sig in på andra klasserns flak... Så det suger ju.
Men men, vi ska ju få åka cab i alla fall, och ska göra det bästa av det! Det blir jag, A och J och J's kusin i caben antagligen, så vi ska parta loss. Haha.

Nej men, jag längtar.
Först ska vi typ ha champagnefrukost, sen blir det sista lunchen i skolan,sen utspring (där vi antagligen kommer få springa ut som andra klass), sen åka cab i nån timme eller två, sen hem och äta mat, få presenter och ha trevligt, och senare på kvällen är det slutskiva! Asnajs, fullspäckad dag och jag är säker på att det kommer bli jävligt kul.

<3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men man kan ju typ sticka ut huvudet från takluckan på limosinen :) o ba: woooho!

2009-06-07 @ 16:13:22
URL: http://faannys.webblogg.se/
Postat av: Lina

Vilken limousine? Vi skulle ju ha cab ju, där är taket heeelt borta! :P hihi

2009-06-07 @ 17:30:11
URL: http://amusingname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0