Nej, nej, nej! Inte regn! (och lite bilder)

Snart ska jag åka till jobbet... Ska möta upp distriktschefen typ (som ringde klockan elva igårkväll och bad om ursäkt för att han ringde så sent) klockan fem i tio, och sen ska vi gå till stället där jag ska sitta hela dagen. 
Tänkte kolla upp vad det skulle bli för väder idag, med tanke på att jag ska sitta ute hela dagen, så jag gick in på msn.se och kollade en femdygnsprognos. Och inte nog med att det ska bli dåligt väder idag, det ska bli regn på min studentdag! Åh vad arg jag blir då. 
Men man vet ju aldrig hur bra såna där prognoser egentligen stämmer, så vi får väl hoppas på att den inte gör det. Alls. 
Men jaja, i vilket fall som helst ska det bli förjävla kul att ta studenten! Jag fattar inte att den dagen snart är här. När man tänker på det första året i gymnasiet känns det nästan som om det var igår. 

 
Jag och Ami inför första skolfotograferingen i ettan, då vi fortfarande var peppade nog att klä ut oss riktigt rejält. 


Jag på någon slags idrottsdag. :P

Nej, nu måste jag göra mig klar och sticka!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0