Ouchieee

Aj, aj, aj.
Mina ben värker...
Igår stod jag upp i nästan åtta timmar i sträck, och sa: "Hej, vill ni smaka chips? Det finns två nya smaker, dill och grill... Ni får ta en av varje om ni vill. Och om ni köper tre får ni tio kronor rabatt..." osv, osv.
Ja, inte särskilt ansträngade var det ju, förutom att man var tvungen att stå och vara trevlig hela tiden.
Men fick bästa betyg på min insats iaf! GO GIRL! Haha.
När jag får nåt uppdrag igen vet man aldrig... Men förhoppningsvis får jag jobba en del, så jag kan tjäna lite pengar.

Idag tänkte jag bara ta det lugnt. Resterande familj har cyklat ner till sjö för att sola och bada men jag orkade verkligen inte följa med idag.
Istället kanske jag lägger mig på balkongen en stund.
Men först måste jag kolla min mail.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0