Rubrik

Konstaterande: Jag är dålig på det här med uppdatering.
Det blir alltid ett inlägg typ varje dag, förutom ungefär en dag i veckan då jag får för mig att lägga in massa bilder och låtar och what not... Dåligt. Men det är min blogg, och då får jag göra precis som jag vill!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket.
Cyklade fram och tillbaka till Skärmarbrink två gånger, för att lämna och hämta lillebror hos en kompis. Rätt skönt med lite motion, och få vara ute i solen. :)
Och sen har jag ätit glass, druckit jordgubbssaft och slappat. 
Dessutom ringde jag mitt jobb, och fick reda på att det antagligen inte blir så mycket jobb för mig just i sommar i alla fall, eftersom de behöver mest hjälp under vår och höst... Jaja. Letandet fortsätter.  

Imorgon kanske vi ska ner till sjön och sola och bada.  
Det blir nog trevligt.
Men det är tråkigt att mina vänner typ bara jobbar hela tiden... Särskilt när jag själv inte gör det. Man blir lätt uttråkad.
Men men, jag har ju min familj, och de är roliga de med!

Nu ska jag nog sova snart.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0