Shoppat

Tjoo tjoo!
Igår blev det inte mycket "sitta-vid-datorn-tid".
Eller, jo, men den tiden jag satt vid datorn satt jag och kollade på avsnitt av Laguna Beach. Jag vet att det kanske är lite töntigt, men jag kan inte undgå att älska såna där småtöntiga serier om rika ungdomar som är lite för bortskämda. Dels för att det är kul med alla intriger och kärleksgnabb hit och dit, och dels för att jag kan sitta och skratta åt de som är alldeles för bortskämda.

I alla fall så kom lillasyster hem vid typ tre, och så åkte vi hemifrån nångång runt fyra.
Vi gick runt i stan till typ tjugo i sju och letade, jag letade efter en svart eller vit jacka/tröja till studenten, och lite annat smått och gott, och syrran letade efter en studentpresent till mig och lite annat.
Jag bara letade och letade, och trodde i slutet att jag skulle få ge upp, men så gick vi in på Monki där jag hittade precis en sån jacka jag hade tänkt mig. 
Det blev lite dyrare än jag hade hoppats på, men det var det värt, kommer typ använda den jackan hela tiden! :D



Köpte ett par beige strumpbyxor också (med tanke på att det antagligen blir rätt kallt och jag nog inte vill gå med bara ben då) Syns inte ens att man har strumbyxor, det ser bara ut som om jag har väldigt lena ben, haha:



<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0