Torsdag, en vecka kvar

Tjoo.
Idag har jag fått reda på två till betyg. VG i Historia, som väntat (med tillhörande lovord från läraren, om att jag verkar som en glad person som mår bra och är säker i sig själv, och som har driv i sig utan att försöka bevisa någonting, och som han är nyfiken på att se hur det går för i framtiden...) och MVG i Nutida Konst.
De enda betygen jag vill veta om nu är Arbetsmiljö och Säkerhet och Foto B. Men gissar på VG i Arb&Säk och MVG (eller VG) i Foto B. Om jag får VG i Arb&Säk och MVG i Foto B har jag 17,7 i snittbetyg, och om jag får VG i Foto B har jag 17,5.
Känns bra. Att jag kämpat för mina bra betyg och lyckats få dem.
Förhoppningsvis hjälper det mig komma dit jag vill nu.

Ja, om några timmar mindre än en vecka tar jag studenten. Helt galet. Men seriöst, vi måste vara typ de sista i hela landet som springer ut, i alla fall näst sist. Fast det gör väl oss lite speciella antar jag.
Men något som är riktigt jävla tråkigt är att vi inte ska åka flak. Bara för att två pers bangade på klassen redan från början och bokade in sig på en annan klass flak, och att folk är tråkiga och inte vill betala för att få åka, så vi bara blev typ mindre än tio stycken som faktiskt ville, och då blev det alldeles för dyrt.
Men jag letar cab att hyra, så vi som vill kan ha lite kul i alla fall. Förhoppningsvis lyckas vi fixa nåt sånt nu i sista sekunden.

Och NU ska jag gå och lägga mig. 
God natt! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0