Trött

Hej.
Idag var jag i skolan några timmar och fick en ros och tårta av mina lärare.
Sen åkte jag hem, chillfrillade lite, hyrde Yes Man med familjen, såg Yes Man med familjen, kollade på Talang 2009 (och satt och sa "Akira" hela tiden. Han är underbar.) och har under hela dagens gång spelat Bubble Struggle Rebubbled med lillasyster. Man blir liksom besatt... 

Just nu mår jag inte så bra, och tänkte gå och lägga mig snart. Egentligen behöver jag duscha också, vilket jag borde göra med tanke på att jag ska jobba för första gången i jordgubbsstånd imorgon. Kom förbi hammarbybacken mellan typ tio och sex imorn så kan jag sälja lite jordgubbar till er! Haha. 
Jag vet dock fortfarande inte exakt vart och när jag ska komma... Mailade och frågade om det innan och då svarade de att distriktschefen skulle ringa kvällen innan eller på morgonen då man ska jobba och förklara, men ännu har jag inte fått något samtal. Jaja, det löser väl sig på något sätt.
Känner mig inte så pigg på att jobba alls när jag är på väg att bli sjuk, men jag tjänar ju pengar, så det är ju bra.

Men ja, nu måste jag väl gå och duscha antar jag... Blä, blött hår. Man kanske skulle göra det innan man åker imorn istället? Hmm. Vi får se.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0