Underbara sol

Åh, jag är så lycklig!
Solen skiner och allt verkar gå min väg... Ja, nästan i alla fall.
Idag var det betygssnack i bild och form, En tvåhundrapoängskurs, alltså rätt så viktig. Det var asläskigt, allt läraren sa innan jag fick reda på betyget var mitt emellan VG och MVG, typ: "det fick du VG på och det MVG, men den ett svagt VG, och ett starkt VG, och så ett svagt MVG..." Och tillslut fick jag veta att jag fått MVG i betyg. Fan vad bra jag är! Haha.

I alla fall var vi typ klara i skolan efter det, men jag och J satte oss i lumaparken och åt lunch och snackade, lapade sol i några timmar. Åkte hem vid typ ett.
Snart ska jag ner och köpa en engånggrill och kött och så, för vi ska ner till sjön och grilla. Syrran kommer hit, så vi ska gå ner allihopa. Mys!

Det enda jobbiga, eller kanske mer irriterande, med idag var att killen som sagt att han skulle köpa min tavla nu sa att han inte skulle göra det, att det "bara var ett skämt", men det var det ju inte alls, för när man skämtar låter man inte allvarlig och lägger i alla fall till ett "haha" eller "jag skämtar" efteråt, men det gjorde han inte, så jag är arg och han kan gå och äta bajs eller nåt... Till slut erkände han att han hade mindre pengar än han trodde då, men han borde kanske tänkt lite på det innan eftersom jag nu gått och sagt till alla att jag ska sälja min tavla... As. 

Men! Jag ska inte haka upp mig på de små jobbiga sakerna när allt annat är underbart! 
På torsdag nästa vecka tar jag studenten, förhoppningsvis med fler MVG:n, och sen är det sommar!
Livet leker helt enkelt. 
Underbart. 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0