FY FAN VAD VI ÄR BRA!

Lite bilder från min studentdag i torsdags:


Morgontrött på champagnefrukosten...


Nästan hela klassen samlades för en gruppbild


Vi sprang ut på andraplats, fan vad vi äger!!!


Sen bombades jag med grejer runt halsen...


Min skylt. :)


Det där var väl nån slags segerdans eller nåt. Öhm...


Jag och mina överexponerade vänner... :P


Pimpa cab...


Stå i cab...


Sitta i cab...


Och åka iväg!


WOHOOO!!!

Och där tog bilderna slut.
Alla bilder, förutom de två översta, har min lillasyster tagit.
Det var en underbar dag som blev solig bara för vår skull (varför annars? det var ju regn, regn, regn i typ en vecka innan och regn, regn, regn i flera dagar efter...), och jag längtar tillbaka dit!
Det känns så tråkigt att gymnasietiden redan är slut... Det har gått så snabbt, och jag kommer sakna så många och så mycket!
Jag känner mig i alla fall jävligt stolt över mina betyg och hur mycket jag utvecklats under de här tre åren. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0