Vart kom den energin ifrån?

Hej hopp! Igen!
Idag har jag varit helt uppe i varv. Massa energi som jag gjort av med på olika sätt.

Först, när jag vaknade vid tio, gick jag ut på en lite längre promenad med hunden.
Sen när de andra vaknat cyklade vi (jag med vovve springandes i koppel brevid, lillasyster och lillebror) ner till sjön, köpte glass och satt och myste och spelade kort i solen ett tag.
Sen kom jag hem, och fick för mig att jag skulle rensa hela min klädkammare, som såg ut som ett bombnedslag...
Slängde ALLA mina kläder på sängen och sorterade ut det jag inte skulle ha i sommar och fixade allt i högar och satte på galgar, städade ut alla grejer från klädkammaren och fixade ny ordning för kläderna där.
Har fotat så kanske visar sen.
Sen, direkt efter det cyklade jag och lillebror ner och handlade massa tynga krejjer. Jag hade också glömt cykelkorgen, så jag var tvungen att ha en tyng kasse på pakethållaren och en tyng kasse vid styret. 
Sen när jag kom hem igen tog jag det lugnt. Åt hemlagad pizza och massa godis, och kollade på alla avsnitt av Habib. Haha, fett bra. :P Faktiskt tyckte jag om det efter ett tag. 
Och nu måste jag ut med hunden igen. Sen sova, ska till tandläkaren och fixa en skadad fyllning imorn, om nästan exakt tolv timmar. 

Det har i alla fall känts skönt att vara aktiv nästan hela dagen. Inte bara sitta och inte göra någonting. 
Men nu är jag trött...
  
Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0