Mitt första inlägg i min nya blogg

Tja!
Tidigare har jag skrivit i bloggen lanilillstrumpa.blogg.se, men tyckte att bloggnamnet var alldeles för långt och jobbigt, svårt att komma ihåg om man skulle vilja titta in igen, och så kände jag att det var lite tid för en förnyelse...
Så, här är jag.

Jag heter Lina, också kallad Lani, Lillsockan, Lillstrumpan och lite annat. Allt beror på vem jag pratar med.
Jag är rolig ibland, älskar att fota och skriva, är 18 år och går Konst och Design på Kulturama Gymnasium (tar studenten i sommar, wohoo!).
Jag har bloggat sedan kanske ett år tillbaka eller mer, och gör det mest för min egen skull, men självklart är det jätteroligt om andra tycker att det är kul att läsa också, och att kolla på bilder från mitt liv och min konst.

Förhoppningsvis ska den här bloggen bli lite roligare än min förra, fylld med roliga och fina bilder och givande text.

Snart kommer jag tvinga min duktiga Lillasyster att fixa en ny och snygg bloggdesign till mig.  
Hoppas ni trivs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0