Absurt

Asså, seriöst...
Jag sitter vid min freakade dator just nu.
Ni skulle bara se skärmen... Har fotat men blir lite jobbigt att lägga upp bilderna på den här datorn, kanske gör det på den andra sen.
Men asså, det är massa olikfärgade streck över hela jävla skärmen, nedre halvan av skärmen är helt grå, och så en stor blobb uppe i vänstra hörnet (sprickan då...). Så, man kan inte riktigt klicka ner fönster, för då är det jävligt svårt att hitta dem sen när man vill ha upp dem igen, så man måste liksom minimera alla fönster rejält så man kan se allt typ samtidigt.
Ja, det är helt jävla sjukt i alla fall, och det är lite komplicerat.
Men det funkar helt okej hittills.
Just nu lyckas jag lyssna på musik i media player och chatta på msn samtidigt som jag bloggar. Asbra.
Haha.

Ringde och pratade med en supportsnubbe som sa att om man inte har nån drulleförsäkring eller så som täcker datorn så kommer det kosta typ minst tretusen. Pengar jag definitivt inte har.

Så ja... det får väl vara såhär ett tag.


Jag kan faktiskt inte sluta skratta åt hur det ser ut just nu...

Det är väl bra att man kan se komiken i det hela antar jag.

Jag pallar inte riktigt bry mig om såna här saker längre antar jag.

Härdad. :P


Aja, ska kolla om nåt annat hänt på msn-fronten, man ser ju inte det så lätt längre.

Bloggar väl kanske mer senare.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0