And then my jaw dropped

Yo folk!
Idag var jag endast i skolan för provet.
Hade inte pluggat särskilt mycket igår, så satt och pluggade lite imorse innan jag åkte hemifrån och precis innan provet började också...
Kändes då som att det gick rätt bra, räknade med ett starkt VG ungefär.
Så när jag kommer hem, sätter mig vid datorn en kort stund för att kolla mailen, ser jag ett mail från min religionslärare. I det mailet står det: "Hej Lina! Jag har nyss rättat ditt prov och det var ett klart MVG. Jag kommer sätta MVG på dig i slutbetyg." Ni skulle sett mitt ansiktsuttryck... Bara tappade hakan totalt.
Jag hade tänkt innan att jag skulle göra så bra ifrån mig som möjligt, men trodde efter vad jag tyckte var smarta beräkningar att jag i vilket fall som helst skulle få VG i slutbetyg... Trodde aldrig att jag liksom...
Nej, helt galet. Galet kul och skönt.

Nu har jag ju två MVG:n säkrade redan.
Så om jag nu får MVG i resten av alla de ämnen jag ligger på gränsen i finns det en rätt bra chans att jag kommer in på utbildningen jag vill gå i höst...
Hoppas, hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0