Cause I fell asleep

Hej...
Har inte skrivit på ett tag.
Haha.
Det är nämligen så att jag kom hem rätt sent igår, och så var jag upptagen typ hela kvällen, och sen låg jag och kollade på tv i sängen och lyckades somna efter DH, kläderna på och allt. Oftast när jag somnar så brukar jag vakna igen efter några timmar och gå upp och fixa mig i ordning för sängen på riktigt, men nu sov jag hela natten ut... Med kläder och smink på mig. Galet.
Så, jag hann inte blogga nånting innan jag somnade, och har inte hunnit göra det idag förrän nu.

Idag har jag i alla fall varit i skolan en kortis, varit inne i stan med A och hittat den sista delen av min outfit till studentskivan. Och när jag då hade hela outfiten var jag ju tvungen att testa, så det har jag gjort. Har tagit bilder, så ni kan få se nån/några snart... 
Och det var väl typ det jag sysslade med hela resten av dagen. 
Och nu har jag duschat och kollat lite på tv.

Imorgon på historian ska jag få veta vad jag fick för betyg på mitt fördjupningsarbete... Spännande! 
Och nu ska jag fixa fler roliga inlägg. Sen ut med hunden. 
<3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0