En timme och tjugo minuter...

... Sen ska jag iväg.

Det blir en heldag med tema:Studentskiva. Först ska jag nu fixa det jag kan här hemma, och packa ner det jag inte kan fixa här hemma. Klockan tolv åker jag med mina grejer hem till Ami, där vi ska försöka fixa medaljer och sedan också fixa oss själva...
Klockan tre ska några stycken till möta oss inne i stan och så ska vi sätta oss nånstans och chilla innan studentskivan börjar. Och så klockan sju smäller det! STUDENTSKIVA!!!
Åh vad jag är taggad!

Och som vanligt när någonting någorlunda speciellt händer får jag en konstig känsla i magen... Pirr.
Jag vill att folk ska vakna här hemma, så de kan säga hejdå innan jag går.
Hur kommer jag nånsin kunna bo ensam? Haha.

Nej, men jag ska väl fixa lite grejs nu, och sen... Ja, sen drar jag helt enkelt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0