Fram och tillbaka

Tjoo!
Sitter hemma nu, har varit i skolan en stund och fått reda på lite om produktionsveckan, och fixat med en artikel till webbtidningen... På vägen hem hämtade jag ut bilder hos fotokungen.

Snart ska jag ut med hunden en stund och sen bär det av in till skolan igen, där jag tyvärr kommer stanna till klockan sex. Usch, är så inte pepp på det alls, men ja... Jag får ju biocheckar i alla fall. Haha.

Det jag egentligen skulle vilja göra nu är att typ lägga mig i sängen och lyssna på musik och somna, eller typ sitta ute nånstans och bara chilla, men det får jag ju självklart inte.
Nej, tillbaka till skolan igen och sen när jag kommer hem för andra gången måstejag ut med hunden igen, och sen plugga till religionsprovet imorn, bara för att jag varit dum nog att vänta med det till sista sekunden, som alltid.

Man får inte alltid som man vill helt enkelt.
Jaja. Peace!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0