God morgon (?)

Öh... Hej.

Gissa när jag vaknade idag?
Går inte att gissa, det var nämligen galet sent.
Fjorton och tjugofem.
Seriöst...

Ja, igår var jag ju ute med A, hennes pojkvän och tre av hennes kompisar från Skåneland.
Vi träffades vid nio och åkte in till medis där vi gick till en bar som hette typ 122 eller nåt...
Satt där och drack lite grann och kollade på konstiga filmer som gick på tv där hela tiden, fast utan ljud så man fattade nada.
Vid tolv började jag bli uttråkad, hade inga pengar och ja, jag tycker inte att det är så roligt att bara sitta och prata när man är ute, jag gillar ju mer att dansa... men det gör inte resten av sällskapet så då blev det som det blev.
Det var trevligt i alla fall, och vi stack hemåt vid ett. 
Jag fick sitta och vänta i Gullmars i en halvtimme, min mp3 dog och jag höll på att dö då också. Haha, satt precis då och tänkte: "Ja, det är tur att jag har min musik i öronen i alla fall, för då går tiden mycket snabbare" och så stängs den av... Illa. 
Kom hem vid två och då hade de nya grannarna inflyttningsfest, så det var rätt högljutt. Men det brydde jag mig inte om och somnade på en gång när jag la mig ner i sängen. 

Vaknade först vid tio nångång imorse och hörde mamma stå och snacka med styvpappa i hallen, och sen somnade jag om igen. 
Och nästa gång jag vaknade var alltså halv tre... Haha. Helt galet, det var typ flera år sedan jag sov så länge sist.

Ja, idag... Vet jag inte riktigt vad som händer. 
Jag har ju redan sovit bort halva dagen. 
Så jag ska väl sitta här hemma, måste väl fundera lite på några läxor jag har att göra... Usch.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0