Helg!

Idag var det redovisning av fördjupningsarbetet i bild och form, som sagt... Jag var en av de få som fick riktigt bra kritik. Skönt... Hoppas på MVG!
Hade ingen engelska, så åkte hem vid tolv, och nu är det helg!

Ikväll blir det en lugn kväll här hemma med lillasyster som är sjuk. Ska hyra en film och äta lite gottis.
Imorgon däremot blir det utgång med lite folk, Ami och några av hennes vänner antagligen. Dans, dans, dans hela kvällen antar jag. :D Najs najs. Inga pengar har jag dock, men det löser väl sig på nåt sätt.
Söndagen får vi väl se hur den blir. Det beror väl lite på lördagen... Haha.

Och nu ska jag ner till centrum för att handla lite och hyra filmen. Tänkte se Benjamin Buttons otroliga liv.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0