Helt plötsligt

Helt plötsligt bara kom den till mig,
en dikt.
Rätt så poetiskt också, och inte någonting jag brukar skriva...
Alltså, sättet jag skrivit den på är helt annorlunda.

Jag tror att jag ska framföra den här på tisdag,
för jag har nämligen också satt ihop ett bakgrundsljud till den.
Man fick ju välja hur man ville läsa upp det, man kunde ha dans, musik eller en bild kanske.
Jag hade inte tänkt så mycket på just det utan tänkte mer att jag bara kunde läsa upp min dikt rätt och slätt liksom.
Men nu,
nu har jag världens idé.

Och, ja, den innefattar en väldigt upprepande dikt och det där flämtandet från Pieces Mended (som jag älskade så mycket) i bakgrunden.
Åh, ibland älskar jag mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0