Hemma igen

Hej hej!
Idag vaknade jag och A vid tio och jag började städa lägenheten direkt.
Sen satt vi framför tv:n och chillade lite, gick ner och köpte varsin glass (eller okej, jag köpte två till mig själv, för jag är en tjockis. :D) och satte oss tillrätta i soffan igen...
Sen kom syrran förbi en stund och sa att hon inte alls skulle vara i lägenheten idag. Men då var jag redan packad (höhö) och klar och redo att åka hem, så gjorde det i alla fall.

Väl hemma fanns det bullar som jag proppade i mig, och sen blev jag nerskickad för att köpa pizza.
Mötte upp lillsyrran i centrum, och så gick hon, jag och vovvs hem med pizzorna till hungrig familj.
Ja, så åt vi pizza och jag blev mätt som fan (hade ju ätit massa bullar precis innan...)

Och nu sitter jag i sängen, framför tv och dator.
Har laddat upp bilderna från igår på datorn, och kanske lägger upp några här sen också.

Kvällen blir chillig här hemma, kanske sätter på nån film senare ikväll. skulle vara mysigt.
Började kolla på She's the man med A igårkväll, men den versionen jag hade på min dator var inte hela filmen, så det bröts mitt i. Jag har ju redan sett den filmen typ femtiotusen gånger, men älskar den... Haha. Så blev jävligt sugen på att se den igen faktiskt...
Jag är så dålig. Men den är faktiskt bra! Och, att en überhunk har en stor roll i filmen gör den ju inte sämre precis. ;) Channing Tatum <3

Ja, så blir det nog, kolla film och chilla.
Skriver mer senare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0