Igår och idag

Har inte suttit vid datorn idag förrän nu, så har inte kunnat berätta om gårdagen.
Ja, det blev inte så lyckat som vi hade planerat.
Först åkte jag till klasskompisen som fyllde år, och satt där i några timmar. Kom väl därifrån vid halv tolv nångång.

Det blev bara jag och en tjej till som skulle ut tillsammans, men vi var astaggade ändå. Hon hade fixat in oss på listan till Village som hade gratis inträde till halv ett.
Självklart kommer vi iväg försent och kommer dit vid tio över tolv då det är världens kö, vilket betydde att vi inte skulle komma in gratis. Och eftersom båda var panka bestämde vi oss för att dra nån annanstans.

Gick runt i stan ett tag och snackade och funderade på vad vi skulle göra, och åkte sedan in till After. Tog en varsin öl, och sedan var vår plan att gå in på Medusa en snabbis så jag kunde dricka några goda lakritsshots och sen skulle vi typ springa runt i stan och agera galna tonåringar, men eftersom det var så sent och fullpackat kom jag inte in på Medusa (20årsgräns), även om jag alltid kommer in där annars. 
Så våra planer bara sprack och vi bestämde oss då för att åka hem istället. 

Jag hade varit smart och kollat tider för nattbussar från stan direkt hem till mig innan jag åkte iväg igårkväll, och åkte till Slussen där en buss skulle komma sju minuter över två. Jag kommer dit i tid, och väntar, och väntar, och väntar... i typ en halvtimme. Då får jag reda på att det typ räknas som en helgdag och att det inte går några bussar, så jag måste vänta på en tunnelbana i tjugo minuter till, sen byta i gullmars. 
Var här hemma i lägenheten vid typ halv fyra, och somnade runt fyra. 

Imorse blev jag väckt halv nio och var tvungen att springa ut med min vovve som mådde dåligt, och sen gick jag och la mig igen, och blev väckt än en gång vid halv två, då jag skulle ut med hunden igen. Han mådde bättre då, men efter det kunde jag inte sova mer.
Har spenderat dagen med att ha ont i hela kroppen och kolla tv, diska lite och städa rummet. 
Och varit ute med hunden två gånger till. 

Och imorgon måste jag sitta och redigera bilder hela dagen. 
Trevligt...

Jaja, på söndag blir det en jävla massa party i alla fall!
<3
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0