Internet dött

Tjaa.
Jag är arg på internet hemma, det har nämligen inte funkat på mer än två dygn. Asirriterande, särskilt när jag måste hålla mig uppdaterad om det nya jobbet via mail hela tiden.
Just nu sitter jag hemma hos styvpappa och lånar hans dator ett tag.

Så, utan internet har jag igårkväll typ stått och dansat och sjungit i vardagsrummet för mig själv, då jag var ensam hemma, och kollat lite på tv. Redigerat bilder på mig själv som student har jag också gjort, bilder som jag också tog igår. Mamma ville ha studentbilder på mig (såna där man sitter med studentkläder och mössa och ser fin ut...), men varken hon eller jag tyckte att det var en bra idé att gå till en proffesionell fotograf, mamma tyckte det eftersom det kostar pengar och jag har en egen systemkamera och jag tyckte det för att jag aldrig blir bra på bild när jag inte själv tar bilden... 
Så jag fotade mig själv, med hjälp av mitt stativ och självutlösarknappen.
Blev några fina bilder. 

Men i alla fall... Idag har jag solat på balkongen i en timme, var asskönt och varmt, hett faktiskt. Jag har fått lite färg.
Har fotat och filmat som en galning under några dagar, men kan ju inte visa nåt eftersom internet inte funkar, så ja. 

Snart ska jag ner till ica och handla lite jordgubbar och cola... Mmm... Och kanske lite mat också, vem vet? 
Har ingen aning om när jag kommer ha tillgång till internet nästa gång, men ja, skriver då i alla fall. 

Bajbaj! <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0