Något är seriöst fel

Ja, jag börjar tro att det är något riktigt fel med min lillasyster, för typ varje kväll innan hon somnar måste hon ropa på mig, och varje kväll är det för att hon vill att jag ska hämta ett glas vatten till henne.
Och detta sker PRECIS efter hon lagt sig i sängen.

Till exempel som nu, då hon redan gått och lagt sig, men går upp och säger några ord till mig för att sedan gå och lägga sig i sängen igen, för att tre sekunder senare ropa på mig och låtsas som att det egentligen inte var bara vattnet hon var ute efter. Men jag vet hur det ligger till. 
Ja, bra konstig är hon min lillasyster, och jag kommer nog aldrig förstå varför det är så svårt att bara ta en sväng förbi köket innan hon går och lägger sig i sängen. Men snäll som jag ärgör jag det varje gång i alla fall. Haha.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Meh! Behövde ju (vatten). Och (du) ville inte väcka en sjuk syster...



Och det var inte till mig, eftersom jag jämt vaknar av att simba står och dricker från det --.



2009-05-18 @ 10:46:21
URL: http://fannuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0