Ojoj

Trodde faktiskt jag hade skrivit nåt mer sen imorse men tydligen inte. 
Hm...
Ja, i alla fall har dagen varit rätt så lugn.
Hade bara en lektion idag, där vi spelade ett spel och drack kaffe som vi fick av läraren. Nästa lektion var inställd, så jag åkte hem och skrev arbetet som skulle in idag.
Resten av dagen och kvällen har jag sprungit ut med hunden typ femtio gånger, kollat lite på tv, suttit lite vid datorn, och ätit typ konstant.
Nu ska jag nog sova snart. Jag är den enda uppe, och har ingenting att göra. Eller, jag har saker att göra vid datorn men det låter så jävla mycket när man trycker på tangenterna att jag är rädd att nån vaknar och skriker på mig.

Imorgon är det redovisning av fördjupningasarbetet i Bild och Form... jäkligt läskigt faktiskt, då betyget hänger på det här... En tvåhundrapoängskurs dessutom. Vore guld att få MVG. Och tycker faktiskt att jag är värd det också. 
Men vi får väl se... 

Sova var det va?
Peace
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0