Ologiskt

Hej hopp!

Jag är ologisk på nåt sätt, för efter den där natten/dagen då jag sov till 14.25 har jag haft svårt att somna tidigt på kvällarna. Jag har inte somnat innan ett en enda natt, förutom igår, då jag somnade vid tio redan.
Och då tänkte jag, att då kanske det hade blivit så att kroppen ställer om dygnet igen, så att jag i alla fall blir trött runt elva kanske, men icke.
Nu sitter jag här igen, och klockan börjar närma sig ett, och jag sover inte.
Har nyss gjort mig helt i ordning för sängen, så nu gäller det väl bara att lägga ifrån sig datorn och sova.

Ja, ologiskt tycker jag i alla fall att det är.
Men nu ska jag strunta i logiken och bara sova i alla fall.
Får väl se hur lätt det blir att vakna imorn...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0