Plugg...

Har dragit ut på det till sista sekunden, men nu måste jag verkligen göra det.
Det ska ju vara inne idag.
Men, det är inget större. Vi ska skriva en pressrelease om något eller några verk (helst våra verk till avgångsutställningen). Man ska försöka väcka intresse hos folk som inte vet vad det handlar om från början.
Ja, vi får väl se hur det går. Ska börja med det nu i alla fall.

Var på en lektion i skolan idag och sen tandläkarbesök. Jag ska tillbaka den tjugonionde för att laga en liten bit på en tand som jag lagat innan, den var inte helt fylld tydligen.

Det blåser för övrigt som in i helvete, vinden viner utanför fönstret. Och utanför fönstret hörs också nån gammal nittiotalsdänga... Haha. Knäppt. 
Nej, nu ska jag sätta igång, så jag blir klar med eländet i tid!

<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0