Så jävla grymt!

Åh. Igår var underbar.
Studentskivan, som sagt, och det kunde inte ha blivit bättre.

Det började med att jag åkte hem till Ami där vi gjorde oss i ordning, och sen satte vi oss med några till och förade i en park, sedan var det skiva.
Lite segt med att maten skulle komma och så, men jävligt trevligt sällskap vid bordet. 
men det var efter middagen som det smällde till rejält. 
Shotrace med en stor del av klassen plus min underbara mentor, en hel del vild dans till nostalgilåtar tillsammans med ett flertal olika partypeople. Jag var på dansgolvet mest hela tiden och drog med mig folk att dansa med, förutom när jag blev bjuden på shots av min mentor och syrrans pojkvän och sliskiga tjejdrinkar av syrran och syrrans pojkvän eller gick ut för att ta luft. 
Dansade tills fötterna värkte, även om jag inte hade klackar, och klockan två började de städa lokalen. 
Då stack jag och några fler ut till gärdet och en utomhuspool, där vi badade i underkläder i svinkallt vatten till typ tre, och klättrade i klätterställningar. 
Och sedan satte vi oss i en taxi hem till Ami, där jag "sov" under resten av natten.
Vaknade dock typ en gång i timmen och tänkte: "Jaha, nu har det gått en timme till."

Och gissa om jag mådde bra imorse. 
Om ni gissade ja hade ni helt fel.
Fyfan vad hemskt det var. 
Gick upp vid nio för att vara i skolan elva. Duschade, åt frukost så sakta jag bara kunde, och sedan masade jag mig till skolan där jag först bara satt och inte gjorde ett skit, men sedan hjälpte även jag till med att hänga utställningen. 
Vernissagen var vid sex, och jag stack väl därifrån vid typ kvart i sju, var så jävla trött. 

Och nu sitter jag och är lite hungrig, men pallar inte äta.
Är fortfarande jävligt trött och bakis, och måste ut med hunden snart, men efter det blir det sängen. 

Är i alla fall så in i helvetes jävla nöjd med hur gårkvällen/natten blev, den var underbar och bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig. Allt var liksom helt perfekt. Finns ett ord som beskriver det bra: UNDERBART! 
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0