Söndag

Nu kommer ett sånt där inlägg som bildas när jag gått en hel dag utan att sitta vid datorn, och måste berätta typ 50 000 saker på samma gång.

Idag har jag fotat som in i helvete, fotade typ tvåhundra bilder på Nala, och sen gick jag och lillasyrran ut i skogen där jag fotade i alla fall hundra bilder till. Men ni får inte se några bilder idag, då jag inte orkar lägga upp dem nu.
Kanske kommer bilder imorn, men kanske inte. Måste nog plugga inför fotoprovet.

Kom på att det faktiskt är precis en vecka tills studentskivan... Helt galet.
Jag har förberett så jävla mycket infördet och nu är snart dagen här. Vid den här tiden om en vecka kommer jag väl stå på nåt bord eller så, och dansa som en galning, iklädd min Gwen Stefani-outfit.
Dessutom kom jag på att jag inte alls kommer vara Gwen under nittiotalet, utan mer tidigt tvåtusental.

Ja... Och nu ska jag väl sova.
Syrran skriker på mig, hon tycker att jag ska vara tyst, så jag får väl lyda och gå och lägga mig istället.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0