Städat

Ja, nu var det ju ett tag sen jag städade rummet men efter det har jag suttit framför tv:n i tre timmar, så har inte haft tid att visa hur fint jag gjorde det...


Man skulle kunna tro att min klädkammare är full på den här bilden, men det var långt ifrån sanningen.


Massor av galgar fyllde jag med de nytvättade kläderna som låg runtom i rummet...

Och såhär såg det ut efter jag hade fått bort alla kläder och bäddat lite fint:






Taggade till med The Used's första album. Favoriten fortfarande Pieces Mended. <3 

Så nu är rummet respektabelt igen.
Det tar inte så lång tid att fixa när man väl sätter igång, men ibland är det jävligt svårt.
Hur det såg ut innan kan ni se här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0