Tidig

Tja.
Sitter i skolan, börjar om tretton minuter.
Jag har varit här sedan typ fem i nio. Kommer alltid för tidigt på torsdagar, för jag åker med lillebror till skolan, och han börjar en timme tidigare än mig på torsdagar.

Idag var helvetesmorgonen...
vaknade i tid, och fixade frukost... sen blev min hund dålig så jag var tvungen att springa ut med honom, tjafsade massor med mamma om det bara för att jag uttryckte mig lite ogenomtänkt mitt i stressen, och sen blev hunden dålig igen så jag var tvungen att springa ut en till gång, vilket gjorde att jag blev ännu mer stressad.
Kom in igen, och hann precis göra mig i ordning jättesnabbt, mamma sa förlåt för att hon skrek på mig och sen var jag och lillebror utanför dörren. 
Det blir så fel, för jag har alltid avsatt en viss tid för att göra mig i ordning, den tid jag behöver, och sen när nåt händer som jag inte väntat mig försvinner ju massa av den tiden och så hinner jag inte med allt jag skulle.

Nu börjar vi snart i alla fall... 
Slutar tolv idag, så ska hem och fixa en uppgift som ska vara inne idag, när jag väl kan sitta vid datorn. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0