Tisdag kväll

Idag har jag suttit i skolan till fem, och fått lite smått panik efter betygssamtalet i foto B, där vi kom fram till (eller, läraren...) att om jag kompletterar med en väl utförd uppgift till på torsdag nästa vecka får jag MVG i hela kursen. Då gäller det bara att ta fram kameran och fota.

Och sen har jag mixtrat med mobilen, fört över filer från mobilen till datorn och bytt lite musik.
Så har jag ju kollat alla program också...

Imorn blir det kort skoldag, sen hem och fixa lite grejor, sen utgång.
Vi är lediga torsdag-fredag, så man kan ta det chill dagen efter.

Och nu blir jag skriken på igen.
Börjar verkligen tröttna på att inte ha egen dator.
Datorn är ockupperad under i princip hela dagen tills på kvällen, då jag ska få sitta. Men eftersom alla ska sova då får jag inte alls min tid vid datorn eftersom vissa personer störs av ljudet... :(
Har iofs suttit en stund idag, men det var mest i pauserna av vissa program. 
Jaja, man får väl leva med det helt enkelt.

Gonatt!
<3 


Kommentarer
Postat av: Karin

Tipsa dem som blir störda av datorljudet om öronproppar:)

2009-05-23 @ 14:54:49
Postat av: Lina

Haha, ja det får jag nog göra. ^^

2009-05-23 @ 19:27:45
URL: http://amusingname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0