Wohoo

Internet funkar igen, snälla styvpappa grävde bakom datorn bland alla sladdar och trixade lite, och lyckades fixa det igen.
Så nu är allt som vanligt.

Idag har jag legat på balkongen och solat en del, fått en del färg. Så har jag bakat en mors dag-kladdkaka och ätit typ halva själv... Med grädde och inlagda persikor... Muums. 

En lugn helg har det varit, kanske mest på grund av att jag haft noll kontakt med omvärlden, och bara legat i solen hela dagarna. 
Men det har varit skönt, har varit hemma ensam under kvällarna, kollade på en bra film igår, Illusionisten. Edward Norton <3. Asbra var den faktiskt.

Och imorn är det skola igen, vad vi ska göra hela veckan är ett mysterium, då vi är klara med allt redan, men ja... Inlämning av böcker och sånt antar jag.
 
Nu måste jag lämna datorn igen.
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0