Att vakna efter att solen gått ner är inte najs

Gårkvällen var... konstig. Minst sagt.
Jag åkte in till Flempan för hemmafest hos en kille i klassen, rätt många var där faktiskt, så det var trevligt.
Ända tills den lilla alkoholen jag fått i mig gjorde att jag av någon konstig anledning blev helt deppig.
Jag tror att det slant för att jag fått i mig alldeles för lite mat under dagen och drack det jag hade ungefär allt på samma gång, det är inte så smart...

Ja, alltihop slutade med att jag bestämde mig för att åka hem vid typ tre, gick ner till tågen och såg att de inte gick längre, var tvungen att gå tillbaka till festen igen för att kanske en kvart senare gå ner igen, nu med några andra från klassen. Vi tog en buss till Gullmars och därifrån lyckades jag hinna med tunnelbanan hem. Dock somnade jag och hamnade på slutstation (endast en station från där jag bor, men ändå) där några partypeoples tyckte att jag skulle följa med dem men jag sa nej. Vet inte hur länge jag väntade på tunnelbanan där men det måste ju varit ett tag i alla fall...

Lyckades komma hem till slut i alla fall, som tur var, och la mig i sängen och somnade.
Vaknade inte förrän halv fyra idag, och då var det mörkt ute. Kul. Verkligen. Inte.
Har varit nere i centrum med lillasyster och köpt pizza och godis och hyrt film. Pizzan och typ en halvliter cola är redan nere i magen, snart blir det film och godis.
Är rätt seg, som nu kanske kan räkna ut, så det blir hemmakväll ikväll. Länge sen jag var hemma en hel lördag, men det blir nog trevligt.
Imorgon kanske jag ska åka och bowla med J, skulle vara kul. Var jävligt länge sen jag bowlade...

Och juste, jag klarade båda tentorna (helt otroligt! var bombsäker på att jag skulle flunka på andra delen, men tydligen inte!) och jag har fått hem min nya, fina, underbara dator. Bild kommer, nångång. 

<3
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoja, det är ju riskabelt att vara ute ensam i Sthlm:s natten!

Grattis till klarade tentor:)

2009-11-15 @ 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0