Dagen i övrigt

Förutom veterinärbesöket har jag varit i skolan väldigt länge idag. 
Från nio till tolv gjorde vi vårt nya grupparbete klart, ska redovisas på torsdag. 
Och från ett till fyra hade vi en (faktiskt) intressant föreläsning. 
Om grupperingar, vi och dom, rasism, m.m.
Det är inte mycket jag har en klar och vinklad åsikt om,
men när det gäller just grupperingar har jag väldigt starka åsikter. 
Men det har jag antagligen tagit upp flera gånger innan och kommer ta upp igen så det skippar vi nu.
Under sista delen av föreläsningen hade jag också väldigt roligt. 
Massa skratt åt M´s konstiga förmåga att börja sjunga på de mest otippade låtarna när som helst och av ingen anledning. Bland annat stämde vi in till "Nu grönskar det". Väldigt vackert vi sjöng, alla tre flickor, tycker jag.
Ja, sen åkte jag hem och hann inte ens äta middag innan jag var tvungen att gå till djursjukhuset. 
Fick sitta och vänta i typ en timme. Hemskt. 
Kom hem igen vid typ åtta, väldigt grinig och hungrig, åt mat.
Storasyster var här så vi chillade med henne ett tag innan hon åkte hem. 
Nu sitter jag vid datorn, och ska kolla mitt nattliga avsnitt av How I Met Your Mother
Och just det. Börjar inte förrän ett imorn. 
Så lite sovmorgon blir det nog allt... 
   
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0