Ge mig en lägenhet!

Lalala, jag vill ha egen lägenhet.
Typ NU.
Bara för att.
Det känns rätt nu liksom...
Det känns som att jag borde flytta hemifrån nu.
Det finns en chans att jag får ta över syrrans när hon och hennes pojkis flyttar till en större i februari. 
Det skulle fan va guld. Älskar den lägenheten, och området... Och så är det mycket närmare till skolan därifrån. 
Har sökt några på bostadsförmedlingen också, som alla skulle vara rätt najs, men ligger rätt långt bak i köerna. 
I alla fall hoppas jag att jag får nåt. 
Helst syrrans... Som det också är störst chans att jag får. 
Men jag ska inte hoppas på för mycket. 

(hoppas, hoppas, hoppas...)
 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0