Off

Jag går för tillfället i ett depp-mode.
Kan inte äta normalt framförallt, och ja... det känns bara sämst innerst inne.
Men alla underbara människor omkring mig får mig ständigt på bättre humör,
och därför omringar jag mig av folk jag tycker om just nu.
När jag varit hemma med familjen ett tag sticker jag iväg nån annanstans.
Det är behövligt i såna här tider, annars går man in i sina jävla känslor för mycket.
   
Så i lördags försvann jag på en fest hos en kille i klassen, var trevligt med underbara flickor från klassen som jag börjat umgås med på riktigt först nu, och "djupa" snack med några av killarna i klassen.
Och igårkväll tog jag min vovve med mig och stack till A, där vi spenderade kvällen och natten. Mys! 
   
Idag var det skola, vaknade hos A och åke in för en sextimmesföreläsning med lunchpaus. 
Första tre timmarna var jag verkligen på depp-mode, och halvsov för mig själv, men under och efter lunch skojade vi massor och sen dess har jag mått bra nästan hela resten av dagen och kvällen.
   
Slutade fyra, hämtade vovven från A och sprang till Medis för att hinna med samma t-bana som storasyster som skulle hälsa på. Hann precis och vi åkte hemåt tillsammans. 
Så åt vi god mat och äppelpaj med resterande familj, och chillade framför tv:n allihopa ett tag. Trevligt var det!
  
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Klockan börjar ju bli lite mycket, eller, egentligen inte, men ja... 
Jag ska nog ta ett bad, om jag orkar, och sen typ lägga mig i sängen framför tv:n. 
Min jävla dator funkar inte... Den har varit konstant avstängd sedan i lördags. Väldigt ironiskt på något sätt, och enormt irriterande. Det kanske är meningen att jag ska köpa en ny.
  
Nej nu lämnar jag bloggen... Ett tag. Kanske har massa filosofiska tankar att dela med mig av snart, vet man aldrig. 
  
<3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0