Oh, the stress

Ännu en stressig dag in the life of Lina har passerat.
Jag har lyssnat på Reinfeldt prata om sånt jag inte hade nytta av, fått handledning på det lilla jag kommit fram till hittills och fått en gnutta hopp i och med det, åkt hem och researchat hur mycket som helst om kriget i afghanistan m.m. och skrivit ungefär etttusenfemhundra vettiga tecken plus en faktaruta.

Det känns nästan, bara nästan, som att jag faktiskt är ute i god tid den här gången, men det återstår att se.
Imorgon ska jag nämligen få min förhoppningsvis viktigaste information genom att sitta i telefon med viktiga och kunniga personer så mycket det bara går. Har skrivit upp minst femton nummer jag kan ringa. Dock vet man ju aldrig vem som svarar och inte...
Ja, förhoppningsvis blir det bra det här.
Skulle kännas najs att göra nåt riktigt bra, eftersom min tid på högskolan hittills har varit kantad av mediokra arbeten och tentaresultat.

Men nu känner jag mig svimfärdig, så jag ska lägga mig och kolla ett, eller möjligtvis två, avsnitt av How I Met Your Mother innan jag somnar.

Och juste, jag blir friskare... sakta men säkert ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0