Så jävla bra

Av någon anledning mår jag helt underbart otroligt bra just nu.
Jag vet egentligen inte riktigt varför.
Men vi kör en snabb (förhoppningsvis) genomgång av min dag så kanske ni fattar lite av anledningen... 
  
Dagen började i Nacka med tre härliga tjejer.
Vi skulle börja skaffa information till våra kommunartiklar och var i stadshuset för information.
Efter det tog vi en tripp inne i Nacka Forum, åt mat, kollade i affärer och så... Och efter en stund stack två av tjejerna och jag och JJ (som hon får kallas från och med nu) fortsatte titta runt lite till. 
Och så gick jag förbi en frisörsalong där det stod "Klippning 190:-" och nappade direkt, eftersom jag velat klippa håret ett långt tag nu och det såg riktigt fräscht ut. Blev fin-fint! Bild kommer sen!
Sen åkte jag hem och chillade här ett tag, och beställde en ny dator. Den är så underbar! HDMI, webb-cam, microfon, 500 GB hårddisk och massa massa mer! Får väl hem den om någon eller några dagar... Längtar!
  
Och nu fylls min kropp av någon konstig känsla, en sån där känsla jag inte haft på några dagar. Lycka. 
Varför vet jag som sagt inte. 
Det kan ju inte möjligtvis vara så att jag är så materialistisk att jag blir lycklig av att köpa en dator, men nånting är det... Och det känns bra. Riktigt enormt jävla bra. 
Vi får hoppas att den här känslan håller i sig, för den tycker jag faktiskt väldigt mycket om. 
  
Och som pricken över i:et är jag ledig imorn. Ja, nästan i alla fall.
Måste plugga som fan men behöver inte åka till skolan! 
Nu ska jag farma och sen sova. 
  
PEACE!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0